woensdag 3 augustus 2011

Schwarzkopf " Gliss kur" hair spray

Hallo iedereen vandaag een artikel over een haar product .
Ik gebruik meestal geen haarproducten behalve shampoo en conditioner .
Maar de laatste tijd is mijn haar kappot en geraak ik er moeilijk door .
Dus ik besloot even naar het kruidvat te gaan en een middeltje te zoeken die m'n haar weer zacht maakt.
Daar botste ik tegen dit product aan :






















Ik vind hem goed werken.
als ik hem in m'n haar spuit en het gewoon doorkam voelt m'n haar zo zacht .
Ik vind hem echt fijn werken .
In het begin vond ik de geur zeer lekker , maar als je eenmaal veel op je haar spuit begint hij vies te ruiken .
Het is mijn mening anderen kunnen hem juist lekker vinden .
Het is wel een aanrader voor de zachtheid en de doorkambaarheid van je haar .
Je hebt deze ook nog in andere kleuren (misschien ruiken die wat lekkerder ) .
Deze kan je kopen in de drogist voor ongeveer  € 5.75 .


bedankt <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten