woensdag 10 augustus 2011

Cadeautje

Hallo iedereen en welkom.
Het artikel van vandaag gaat over een pakje die ik gekregen heb van m'n vriendin .
Ze is namelijk naar spanje geweest en heeft aan mij gedacht . :)
Omdat ze weet dat ik een make-up verslaafde ben heeft ze deze nagellak spulletjes meegenomen.
Ondanks ik niet goed mijn nagels kan lakken ben ik toch verzot op nagellak.

Dit zijn ze dan :




















De kleuren zijn zeer mooi : 2 paarse kleuren , een roze en een oranje .
Ze zijn van het merk " yes love" , zelf toen ik vorig jaar in spanje was heb ik ook producten van dat merk gekocht.
Daar komt ook nog een artikel over.
Maar ik vind het een zeer goed merk qua make-up.
Dus heb ik ook de nagellak een kans gegeven en heb ik mijn nagels met de oranje gelakt , hier het resultaat :




















Zoals je ziet zitten er glitters in wat niet het geval is bij de andere .
De kwaliteit is al goed bij de eerste laag , maar bij de 2de laag vind ik het kleur mooier uitkomen.
Ik vind ze zeker goed , de andere moet ik nog testen maar ik heb er een goed gevoel over.
Ik vind het een zeer mooi lakje .

ik heb er ook glitter steentjes bij gekregen .
Deze zien er leuk uit en je kan ze ook op je gsm of laptop plakken :)




















Zo dit was het dan.


Bedankt <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten