zondag 14 augustus 2011

Gliss Kur " Hair repair" tester van "schwarzkop revieuw

Hallo iedereen , amai deze titel van het bericht is een hele boterham .
Vind je ook niet ?
Ik heb namelijk allemaal testers gekregen in dat verassings pakket ( meer weten ? klik dan naar vorig artikel) .
En natuurlijk wil ik die allemaal voor jullie testen .
Toen ik dat pakket gekocht had ging ik diezelfde avond nog douchen dus dan kon ik deze tester gebruiken :





















Dit is dus de voorkant van de tester .
Het is een coditioner en het beloofd je kapot haar weer zacht en herstellend te maken .





















Waar je het grote flesje ziet staan , daar plakte de tester aan .
Ik ging dus douchen .
Deed zoals altijd m'n shampoo in men haar .
En daarna maseerde ik deze conditioner in en wow :o .
Wat een resultaat .
Mijn haar voelt zo zacht aan zelfs de dag erna nog .
Ik ben super blij dat ik deze tester mag gebruiken want ik zal vast en zeker deze fles kopen .
Ik vind hem niet noraal fijn werken .
Mijn haar voelt altijd droog aan maar met deze conditioner niet .
Dit is dus een echte aanrader .

bedankt <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten