donderdag 4 augustus 2011

Favorieten van de maand " juli "

Hallo , dit is mijn eerste favorieten van de maand .
Ik vind het leuk om te lezen van anderen dus ik dacht waarom kan ik daar nu ook geen artikel over maken ? 
Ik bedoel iedereen doet het en ik vind het best een leuk idee .


Als eerste een geurtje :
















Dit is een geurtje van " yves rocher " .
Je hebt ze in allerlei kleuren en geuren .
Ik heb het geurtje met de geur "Pêche" .
Hij ruikt super fris en lekker , ik vind het echt een zomer geurtje voor overdag .
Dat was dan mijn favoriete geurtje van op dit moment .




Ten tweede een créme :
















Het is dus de " nivea soft hydraterende créme "
Deze créme gebruik ik al 2 jaar . En telkens koop ik hem opnieuw.
Ik vind hem gewoon zeer fijn werken en hij doet wat er gezegt word .
Deze is ook redelijk goedkoop en kan je ook in een pot verkrijgen in de drogist .




ten 3de een deo :
















Deze deo is van " rexona " en is in 1 woord PERFECT .
Ik ben een persoon die veel zweet en dus zeker een deo meer dan 1 keer op een dag moet opspuiten , maar bij deze deo heb ik dat helemaal niet .
Ik heb deze al redelijk veel keer opnieuw gekocht omdat ik hem fantastisch vind .
De geur is normaal wat ik goed vind en er zit 0 % alcohol in .
Een aanrader is deze deo .




ten laatste hoe kan het ook anders een make-up product :




















Dit is een catrice oogschaduw .
Niet alleen de kelur ziet er mooi uit , maar ook de verpakking vind ik leuk .
De naam van de kleur noemt " gilbert's grapefruit " .
De kleur is te combineren met vele andere kleuren en is ook mooi in z'n eentje op je oog .
Deze kan je kopen bij het kruidvat voor € 2.75 .
Dit is ook zeker een aanrader .


bedankt <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten