maandag 8 augustus 2011

Hottie van de maand

Hallo iedereen , leuk dat je weer op mijn site terecht bent gekomen . :)
Deze keer een nieuw idee van mij .
Omdat ik tegen mijn vriendinnen altijd over de knappe celeberties (en liefdes) praat .
Dacht ik ; " hé ik kan een hottie van de maand doen ".
Dus hier is mijn hottie van de maand .


Johnny depp

















Ik kan deze foto wel zoenen ;
Ik weet ook dat hij oud is en dat ik nog maar 14 ben .
Maar ik mag toch wel genieten van zen lekker koppie :D .

Hij mag dan niet alleen knap zijn maar ook een goede acteur .
Sinds kleins af was ik weg van deze man .




Hier zie je een foto van hem als een piraat in de film "pirates of the caribbean "
Ik vind de films geweldig , maar in deze films heeft hij echt een "bad personality "en dat maakt hem zo hot .






Ik mag dan helemaal wegsmelten , maar hem ontmoeten zal zeer moeilijk gaan .
Toch is het altijd een droom geweest .
Ik vind deze man een ontzettend goeie acteur ( en ook wel een mooie ) .

Zo dit was dan de 'hottie van de maand' benieuwd wie het de volgende keer word ?
Bekijk dan zeker regelmatig m'n site.


bedankt <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten