dinsdag 2 augustus 2011

Mini "zeeman "shoplog

Hallo iedereen .
Ik ging gisteren vlug even naar de zeeman omdat ik ging kijken of dat ze leuke prulletjes hadden.
En ja hoor :D , ik botste tegen deze 2 spulletjes aan.
Het is niet veel ,  maar toch iets .


Als eerste deze Lip Balm .
Het zat in een pakje per 2 en het koste maar €0.99
Dus ik wou deze wel eens uitproberen .





















Deze werkt fijn en blijft lang op mijn lippen zitten .
De geur ruikt echt zoet en naar snoepjes , echt een geur voor mij .
Dit is werkelijk een aanrader .
Ze hadden ze ook nog in " aloe vera " en "honey"




Dan heb ik nog Make-up remover doekjes gekocht .
Het pakje koste maar € 0.79 voor 25 doekjes .
Dat is dus niet veel geld .


















Ik heb deze nog niet getest zoals je kan zien .
Hier zal dus zeker nog een review van komen .


daaaaag <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten