dinsdag 9 augustus 2011

Mijn Inspiratie

Hallo iedereen , vandaag weer een artikel over mijn inspiratie
Dit is een artikel over een persoon die ik heel erg naar op kijk .
en dat is namelijk

LADY GAGA
















Ik geef toe dat ze niet altijd even realistisch is , maar dat maakt haar nog meer speciaal .
Toen ik haar echt  leerde kennen met het liedje " just dance " . Was ik direct helemaal weg van haar .





Ik vond haar super mooi met haar witte haren en een rechte frou .
Nu is ze al heel wat veranderd (eigenlijk elke dag) .
Zie het verschil



vroeger



nu



Toch vind ik haar inspirerend en hangt mijn kamer vol met foto's en posters van haar.
Ze maakt ook zeer mooi uitspraken .
En ze zegt ook schaam je niet , wees jezelf , en doe wat je graag doet .


Ik ben helemaal weg van haar :D
Hopelijk jullie nu ook .


bedankt <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten